Vores hjemmesidessystem er opdelt i en offentlig del og en lukket del.

Den offentlige del er tilgængelig for alle, og indeholder generel information. Den lukkede del kræver login, og indeholder mere specifik information, der primært er relevant for beboere og andelshavere.

Når der sker ejerskifte i administrators system, vil den nye andelshaver med det samme modtage en mail, hvor de kan oprette sig med personligt login.

Når du er oprettet, kan du modtage besked om akutte hændelser vedrørende ejendommen, kommunikere med de øvrige beboere og tilgå informationer omkring ejendommen.

Man kan som andelshaver selv via sin profil tilføje fremlejer eller ekstra personer i lejligheden. Sørg gerne selv for at vedligeholde dette, når beboere flytter ind og ud af din lejlighed.

I Dokumentarkiv (kræver login) kan du hente dokumenter så som: Generalforsamlingsreferater, Regnskaber, Vedtægter m.fl. - lige når det passer dig. 

Vi kan også anvende vores digitale opslagstavle og skrive opslag til hinanden. 

Bestyrelsen vil jævnligt udsende Nyhedsbreve, og du opfordres derfor til at tilmelde dig vores nyhedsbrev. 

Har du forslag til indhold på hjemmesiden, kan du benytte funktionen Beskeder, hvor du kan skrive direkte til bestyrelsen.

Man kan altid kontakte Prosedo såfremt man evt. har glemt sit login eller har andre problemer eller spørgsmål til hjemmesiden. Prosedo er leverandør af hjemmesidesystemet. Hvis man ikke er blevet oprettet med e-mail, kan man kontakte ejerforeningens administrator